Vis
 
År
Sorter stigende  Sorter faldende
Nr.
Sorter stigende  Sorter faldende
Fag
Sorter stigende  Sorter faldende
Forfatter(e)
Sorter stigende  Sorter faldende
Titel
Sorter stigende  Sorter faldende
Kommentar
 
2016
3
fys
Morten Bjørnskov Nielsen
Esben Schøler Nielsen
Fysik og innovation Vi vil i artiklen her fremlægge vores erfaringer og meninger om innovation i fysik, og hvorfor vi mener, det giver god mening at arbejde med innovation i fysikundervisningen.
2016
3
fys
Niels Erik Wegge
Jakob Schiødt
Innovation som undervisningsmetode i STX–sciencefag Denne artikel handler om innovation som undervisningsmetode i de naturvidenskabelige STX–fag Biologi, Biotek, Fysik, Kemi og Naturgeografi.
2016
3
kem
Keld Nielsen
Anders A. Osted
Hvordan afhænger fordelingsforholdet D af pH? Fordelingsligevægte, fordelingskonstanten P og fordelingsforholdet D er nyttige redskaber i kemi– og bioteknologiundervisningen på gymnasialt niveau.
2016
3
kem
Lise-Lotte Hofmann Frisch
Erik Holm Mortensen
Vingummi og innovation Hvis vi skal lave innovation i kemi, kræver det, at der kan findes små problemer, som eleverne oplever som relevante, og hvor der kan gives bud på løsninger, som inddrager kemifaglig viden, og som kan testes på rimelig tid.
2016
3
mat
Jens Carstensen Andengradsligningen – geometrisk løsning Geometrisk løsning til andengradsligning.

 

Opdateret 2010-11-10 af bladredaktøren, se mailadresse i bladet